Niin, ei tosin omia askarteluja, vaan lahjaksi saatuja. En halua julkisesti myöntää, että askartelujen suhteen minulla on peukalo keskellä kämmentä. Innostun valtavasti kaikista ihanista askartelupaskarteluista, mutta jos alan niitä itse tekemään, ei tulos ole ikinä toivotunlainen. Minulle käy aina niin, että tuotos on kaukana Pinterestin täydellisestä askartelumaailmasta. Siksi olen vähän niin kuin luovuttanut.



Onneksi olen kuitenkin hyvä avaamaan suuni. Ehkä välillä liiaksikin. No mutta askartelugurujen seurassa suun avaaminen näköjään kannattaa.  Olen nimittäin saanut lahjaksi nämä ihanat pääsiäisaskartelut koristamaan meidän kotia. Kipsimuna on työkaverini tekemä ja betonimunat sain Mansikkatilan mailla -blogin Tainalta. Olen niin kiitollinen, sillä nämähän ovat täyttä Pinterest-laatua, vai mitä?



Ja kun koristelut ovat kunnossa, voi pääsiäisen vietto alkaa! Vaikka se on nyt näin myöhään, pääsi pääsiäinen taas yllättämään minut. Ai joko se on? Nytkö jo? Rairuohot jäi istuttamatta ja koristelut tekemättä. No eipä niitä koristeita paljon tätä enempää tarvitse edes olla. Tämä ripaus pääsiäistä riittää minulle. Enkä edes kaipaa mitään keltaisia tipuja pöydille pomppimaan.



Parasta pääsiäisenä on tietenkin vapaa-aika! Ihana neljän päivän breikki töistä! Ja ilokseni huomasin, että kaupatkin ovat auki koko pääsiäisen. Varmaan tähän asiaan on joku toinenkin näkemys, mutta minä olen kiitollinen siitä, että kaupat ovat aina auki. Se vähentää ruuhkavuosia elävän stressiä, kun ei tarvitse höökätä kauppaan suoraan töitten jälkeen panikoiden ruoan määrää moneksi päiväksi. Pieni asia helpottaa elämää kummasti.  Niinpä aion tehdä isommat ostokset vasta huomenna. Tämä ilta menee Bean lenkittämisessä ja pääsiäisfiiliksen nostamisessa. Saattaa siihen liittyä myös lasi viiniä, ken tietää.


Ihanaa pääsiäistä! Mitä pääsiäissuunnitelmia teillä on?

I'm looking forward to a couple of days off during Easter time. Didn't really have time for any great Easter decorations but luckily I was gifted these beautiful crafts.

Love, Kati