tiistai 21. helmikuuta 2017

The Good Life Is Right Here!



Ostin Lindexistä uuden paidan.  Se on vaaleansininen, Holly & White -merkkinen. Ihanan pehmeää puuvillaa ja ihanasti mahtuu myös rinnan kohdalta napit kiinni. Toivottavasti mahtuu vielä ekan pesun jälkeenkin. On meinaan monta kertaa käynyt niin, ettei sitten enää menekään. Menee sen verran kasaan kai sitten.



Kauluspaita on ihanan pukeva ja jotenkin tosi tyylikäs minun mielestäni. Vaikea vaan on löytää naisten paitaa, joka menee oikeasti kiinni rinnan kohdalta ja joka samalla ei ole teltta olkapäiden tai vyötärön kohdalta. No nyt löysin ja sehän piti saada! Ihana pieni juttu löytyi sitten vasta käytössä, nimittäin yllätys paidan nappilistassa. Siihen oli ommeltu pieni lappu, jossa luki; The Good Life Is Right Here! Pieni juttu, mutta kuitenkin niin tärkeä. Toi hyvän mielen ja joka kerta kun pidän paitaa ja katson tekstiä, tulee hymy huulille. Niin inspiroivaa! Koska vaaleansininen paita on tämän toimistotyöläisen kevätvaate numero ykkönen ja koska olen ihan liian ujo ottaakseni itsestäni mitään asukuvia, keräsin tähän postaukseen muutaman inspiskuvan siitä, miten paidan voi pukea ja asustaa.



Peukku muuten Lindexille kun ovat laajentaneet reilusti vaatteiden kokovalikoimaa. Minä olen niitä reheviä naisia, joille ns. isojen tyttöjen koot eivät sovi. Niiden leikkaukset ovat päälläni liian telttamaisia. Ongelmakohtani on rinnanympärys, joka on tavallisissa vaatteissa usein liian pieni ja minulle riittäisikin ihan normaalimitoitetuista naisten vaatteista usein vain se isompi koko. Lindexiltä on viime aikoina tullut hankittua monia vaatteita. Muita hyviä edullisia ja tyylikkäitä merkkejä ovat mm. Stockan Cut&Pret ja Noom sekä Marks&Spencer.



Onko jokin vaate tai tyyli, josta olette itse juuri nyt tällä hetkellä inspiroituneet?  Niin ja hei antakaahan hyviä shoppailuvinkkejä kauniisiin vaatteisiin!

I'm so inspired by my new blue shirt that had a lovely text embroidered to it; The Good Life Is Right Here! How true and how inspiring!

Love, Kati

Kuvat tähän postaukseen on lainattu täältä:

https://fi.pinterest.com/pin/510032726536841565/
https://fi.pinterest.com/pin/510032726536841536/
https://fi.pinterest.com/pin/510032726536841447/
https://fi.pinterest.com/pin/510032726536841412/

12 kommenttia

  1. Mulla on tullut yllättäen (?) aika paljon vaaleansinistä vaatekaappiin viime aikoina. Mutta hällä väliä, kun tykkään niin paljon. Toimistokelpoisia ei kaikki taida olla, mutta enhän mä ole töissäkään. Saa kai sitä kotonakin pukeutua välillä mukavasti ja kivasti.
    Mulla on muuten sama rintamus-ongelma kuin sullakin eli täytyypä mennä tarkistamaan Lindexin paidat pikaisesti :)

    Suloista viikon jatkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on myös kaappiin tullut viime aikoina paljon sinistä. Ehkä se on hyvä vaihtoehto mustalle, kun ei ole niin kova väri...

      Poista
  2. Itsekin olen haaveillut kauniista vaaleansinisestä kauluspaidasta jo iät ja ajat, mutta olen hyvin vaativa, kun sille päälle satun ja aina niissä tuntuu olevan jokin malli-, materiaali- tai hintaongelma. Täytyykin poiketa Lindexille pitkästä aikaa, jos mäkin löytäisin sopivan version itselleni. Vaaleansininen on vaan ihanan raikas ja sopii täydellisesti erityisesti kevääseen! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, aina on on malli,hinta, materiaali yms ongelma, enkä ikinä löydä mitään. Toivottavasti tämä uusi löytö on hyvä vielä pesun jälkeenkin... :)

      Poista
  3. Voi kuule!:)) On tosiaan sama vika rahikaisella. Enpä ole pitkään aikaan pitänytkään paitista, kun en halua, että jossain vaiheessa tajuan napin olevan auki rinnan kohdalta.:P
    Tänään kävin todella, todella pitkästä aikaa vaateostoksilla. Parturiani vastapäätä on ihana putiikki "Mari Mari". Löysin aivan ihanan mekon ja toisen vaatteen, jolle mulla ei ole nimeä. Se on etupuolelta paita, mutta siinä on pitkä helma takana. Ne on aivan ihanat ja kyllä niillä oli hintaakin...vaan tulevana viikonloppuna vietetään isäni 70-vuotispäiviä,ja pukeutumisongelma on nyt ratkaistu. Uskon, että näistä tän päivän ostoksista on iloa vuosiksi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi tälläkin kertaa paidan alla oli aluspaita....ihanaa kun löysit kivan mekon! :)

      Poista
  4. Mulla on mekkovaihe menossa mun elämässä. H&M ja Lindex on hyviä vaatekauppoja, Klingeliltä löydän mekkoja.
    Ihana vaaleansininen paitis ❤️

    VastaaPoista
  5. Tällä rahikaisella ei oo nyt tätä vikaa :D. Ei meinaan rintamuksen kohdalta purista mikään :D.

    Tykkäisin kanssa asiallisista kauluspaidoista, mutta ahdistun heti, jos kangas ei jousta. Tekee koko ajan mieli kurottaa käsiä eteen ja kokeilla, kuinka paljon kinnaa selästä, vaikka tiedänkin, että kauluspaita päällä pitäis käyttäytyä paidan mukaan :).

    Ja joku ihme vaaleansininen kausi on mullakin menossa. Ei tosin näy hankinnoissa muuten kuin yhden halvan Ikean fleece-peiton muodossa ja se on kyllä sellanen luiru, ettei sillä ole juurikaan mitään virkaa. Väri vaan on nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans tykkään siitä, että kangas joustaa, edes vähän. Ehkä se himo vaaleansiniseen kertoo kevään kaipuusta....

      Poista
  6. Minulla juuri varauksessa yksi paitis (pitkästä aika paitis) Lindexillä. Sää juuri nyt sen verran huono, että taitaa mennä lunastaminen huomiselle. Yleensä välttelen paitiksia koska inhoan silittämistä mutta katsotaan nyt kotiutuuko tämä meille vai jääkö kauppaan....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No miten kävi? Ostitko? Mä oon muuten kanssa tosi laiska silittäjä! :)

      Poista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall