keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Kuulumisia ja yksi video


Iloisia joulun välipäiviä! Pidin ihan tarkoituksella muutaman päivän sometaukoa ja kyllä se välillä tekee ihan hyvää itse kullekin. Instaan tuli laitettua muutama kuva, joista osa on tässä postauksessa myös mukana. Kamera sai lomaa tämän joulun ja pysyikin tiukasti kaapissa, joten puhelinkuvilla mennään.



Joulu sujui ihanan rauhallisesti ja hyvin perinteisesti. Joulu tuntui juuri niin lämpöiseltä kuin odotinkin ja olo on ihanan rentoutunut. Olemme heränneet aamulla verkkaisen hitaasti ja nauttineet kotona olosta koko perheen voimin. Koti se on vaan niin paras paikka, ei voi mitään.


Minä olen ahminut Netflixistä maratonina Mr. Selfridgeä. Se on ihana sarja! Jäin ihan koukkuun siihen ja toisaalta kun katsoo putkeen monta jaksoa, siihen uppoutuu niin kokonaan, että tunnelma on yhtä tiivis kuin hyvää kirjaa lukiessa. Muita Netflixistä löytyviä suosikkeja ovat The Crown ja Paradise. Olen oikea pukudraama-addikti ja siksi nämä suositukset ovat sitä laatua. Laittakaahan muuten kommenttikenttään omat sarjasuosikit!


Nyt olisi tarkoitus aloitella pientä remontointia, sillä kävin tänään hakemassa maalia keittiön seinään. Sen sävy on tummanharmaa, joten muutos tulee olemaan sellainen sopivan huomattava. Mies ei ole kovin motivoitunut remppahommiin, joten täytyy varmasti itse tarttua telaan! :)

Miten joulu sujui teillä? Lomailetteko välipäivinä?

Tähän loppuun vielä yksi video. Minä olen aina tykännyt George Michaelista. Lontoossa asuessani minulla soi korvalappustereoissa kasetilta hänen Listen Without Prejudice -albuinsa. Tuo musiikki vie minut vieläkin takaisin pitkiin metromatkoihin Lontoon keskustasta Essexin perukoille, jossa silloin asuin. Ihania ja oi niin haikeita muistoja!

Ihana George. ♥



Ihanaa uudenvuoden odotusta!

We had a lovely and quite traditional Christmas. Now enjoying some time off while waiting for the New Year.

Love, Kati

10 kommenttia

  1. Mukavat joulutunnelmat! Heh, jotenkin pääsin myös sun metromatkalle mukaan.;D
    Mä olen katsellut viime aikoina ruotsalaisia jännäreitä. Wallenderia, Modusta ja Beckejä. Osan olen nähnyt aiemminkin, mutta joku viehätys niissä on silti. Viime joululomalla katselinkin Dowton Abbeyä, alusta melkein loppuun, mutta jostain syystä viimeinen kausi jäi kesken, ja kesken se on edelleen.

    Mukavia vuoden viimeisiä Kati!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä mikä siinä on kun en pääse skandidekkareiden makuun. Luulen, että ne tuntuvat liian läheisiltä, enkä halua katsoa kamalia murhia jne vähän niin kuin tapahtuisivat omalla takapihalla... 😜

      Poista
  2. Kaunis joulupöytä :-) Meillä joulu meni reissatessa joten siitä ollaan nyt kotona "toipumassa". Katselin myös Mr Selfridgeä aikoinaan telkasta. Onkohan siihen luvassa vielä jatkoa? Pidän etenkin englantilaisista historiallista draamasarjjoista joissa on upeita Victoriaanisia sisustuksia ja pukuja. Parhaillaan seuraan perjantaisin tulevaa Charles Dickensin ihmemaata. -Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen, että ainakin yksi kausi olisi vielä tulossa. Toivotaan, sillä onhan se älyttömän hyvä! Mä en jostain syystä lämmennyt tuolle Dickensille. Enkä Poldarkille. Luulen, että mun pukudraama-addikti liittyy kauniisiin vaatteihin ja aristokraatteihin.... 😀

      Poista
  3. Täällä lomaillaa koko perheen voimia, jee!
    Kaikki tuottarit olen katsonut Gilmoren tytöistä, Holmesista ja Pako sarjoista.
    Ihanaa vuoden viimeistä viikkoa Kati <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gilmoren tytöt oli mun suosikki aikoinaan. Nyt olen yrittänyt katsoa Netflixistä, enkä enää innostu... harmi.

      Poista
  4. Joulunaika on juuri siitä syystä ihana, kun voi joko uppoutua lukemaan kirjaa tai sitten töllätä telkkaria:)On nyt tullut tehtyä molempia ja Modusta täälläkin katsoimme ja nyt sitten sitä Ei yksikään! Mukavaa loppuvuotta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin! Täällä myös ei yksikään...viimeistä viedään tänään....

      Poista
  5. Minusta on hienoa, että täällä blogeissakin on rauhoituttu joulunaikaan ja annettu somen olla rauhassa!
    Kauniita joulutunnelmia teillä ja hyvän kuuloinen joulu. Meillä se ei mennyt niin kuin oli suunniteltu, mutta hyvä joulu siitä kuitenkin tuli.
    Oikein hyvää loppuvuotta, Kati <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lady! Toivoittavasti ei isompaa draamaa teidän joulussa. Hyvää loppuvuotta !

      Poista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall