keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Kuka minä olen?



Muistatteko kun jokin aika sitten postailin otsikolla: kuka sinä olet? Olipa ihana tutustua enemmän teihin kommenttiboksiin tulleiden tarinoiden kautta! Pitkään aikaan en ole postaillutkaan mitään itsestäni, joten koska teitä lukijoita on tullut aika paljon lisää viime aikoina, ajattelin kertoa muutamia asioita itsestäni.


Minä ja perhe


Perusjuttu. Olen 45-vuotias ja minulla on kolme lasta. 14-vuotias ihana teinitytär (oikeasti ihana!) ja 11-vuotiaat pellavapääkaksospojat, jotka ovat perineet äitinsä vauhdikkaan luonteen ja siksi meillä aina sattuu ja tapahtuu. Mieheni on tasapainoinen suomalaismies, jonka kanssa on helppo elää, hyvä niin. Olemme itse rakentaneet nykyisen kotimme ja se on valmistunut vuonna 2013, joskin on siinä vielä joitain keskeneräisiä juttuja.



Maisema


Asumme Keski-Uudellamaalla maalaismaisemissa, mutta kuitenkin lähellä kaikkia palveluja. Olen kotoisin Turusta ja siksi sydämeni sykkii aina kaikelle turkulaiselle, sekä meri on ehkä juuri siksi minulle asia, jota nykyisessä asuinpaikassani kaipaan. Olen kyllä oppinut ihailemaan kauniita peltomaisemia ja ihania metsiä, mutta kaipuu meren läheisyyteen on varmasti minussa aina läsnä.



Työ


On minulla ihan oikea päivätyökin, joka liittyy markkinointiin, mutta työasiat eivät koskaan näy täällä blogissa, koska tämä on minulle rentoutumisen ja inspiroitumisen aluetta. Pidän kyllä työstäni kovasti ja se on myös hyvin haastavaa, mutta jos täällä blogissakin kirjoittelisin työhön liittyviä juttuja, niin sehän tarkoittaisi, että olen aina töissä! Sisustaminen ja kaikki inspiroiva lifestyle on minua itseäni aidosti kiinnostavaa, eivätkä ne onneksi liity päivätyöhöni mitenkään!



Ystävät


Minulla on ihana pieni kääpiövillakoira Bea, joka myös näkyy täällä blogissa aika usein. Väheksymättä kaikkia ihania ihmisystäviäni ja erityisesti siskoani, jonka kanssa olemme hyvin läheisiä, Bea on varmasti minun paras ystäväni. Sen elämä on täydellistä erityisesti silloin, kun saa olla minun lähelläni ja ehkä se minun elämänikin olisi aika paljon epätäydellisempää ilman Beaa. Bean kanssa lenkkeilen paljon metsässä ja nautimme kauniista maisemista ja ihanasta Suomen luonnosta.



Bloggaaminen


Tämä bloggaaminen on minulle rakas harrastus, jota olen puuhaillut kohta jo kolme vuotta. Uskomatonta, miten aikaa lentää! Olen tämän harrastuksen myötä oppinut valtavasti viestinnästä, valokuvauksesta, kirjoittamisesta ja muutenkin elämästä internetin ihmeellisessä maailmassa. Yllättävää on ollut se, että tämä onkin sosiaalinen harrastus, sillä olen tutustunut moniin ihaniin ihmisiin tämän harrastuksen myötä. Erityisesti meidän 40+ -blogien porukka on todella samanhenkistä sakkia!



Koti


Olen innokas kokki ja leipuri, joskin välillä tulee sitten niitä omia leipomuksia syötyä vähän turhan paljon. Tykkään sisustella, mutta vaikka tämä blogi on sisustupainotteinen, en silti kutsuisi itseäni miksikään himosistajaksi. Kauniit kukat ja siisti koti ovat ehkä paras sisustusvinkki, jonka tiedän. En tosin ole mikään himosiivoajakaan, mutta viikkosiivous kuuluu meillä rutiineihin ja siksi talo pysyy jonkinlaisessa järjestyksessä. Kaappeihin ei tosin kannata katsoa! Koti on minulle rentoutumisen paikka ja siisti koti on ehkä parasta mitä tiedän!



Tällaisia random höpinöitä minusta. Jos jokin asia, jota olette haluneet minusta tietää, jäi kertomatta, jättäkäähän kysymystä kommenttiboksiin.

Olisi muuten kiva tietää teistä blogikollegoista myös vastaavia juttuja, joten tämän postausaiheen voi vapaasti kopioida, jos siltä tuntuu. Laittakaa muuten vinkki tänne minullekin, mikäli innostutte postailemaan itsestänne, tulisin mielelläni lukemaan. Ja olisi tietenkin kiva, jos kirjoittaisitte taas kommenttiboksiin jotain random juttua itsesänne.

Ihanaa viikonjatkoa! 10 päivää jouluun, mahtavaa!

Here are some random facts about me. If you want to translate it, please use the translator at the bottom of the blog.

Love, Kati

12 kommenttia

  1. Olipa kiva lukea postaustasi. Tuosta merestä. Olen syntynyt ja asunut sisämaassa, mutta viettänyt paljon aikaa veden äärellä. Nyttenkin vesi eli ranta on lähellä. vaikka en ole koskaan asunut- tai no ulkomaillaasuessa kylläkin - meren rannalla, niin ihannoin merta. Mietin sen rannalla ollessa kaikkea mitä se kätkee ja mihin se vie; miten se voi olla niin kaunis ja lumoava, mutta samalla äärettömän julma <3
    Ja kyllä uskon, että Bea on paras ystäväsi:) Minulla niitä on kolme..kaikella kunnioituksella perhettä ja ystäviäni kohtaan <3
    Ihanaa kun joulu tulee <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koirat ja meri on molemmat niin ihania asioita elämässä! <3

      Poista
  2. Sä tiedät musta jo niin paljon, mutta tiesitkö, että osaan soittaa pianoa ja olin koko kouluajan musiikkiluokalla. Ehkä tämä oli jotain uutta :)
    Ihanan ihana sinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en tiennyt! Aina oppii uutta ja siksi nää on niin kivoja! Ite oot! <3

      Poista
  3. Näitä on tosi kiva lukea. Jospa kopsaisin itsellenikin, mutta taitaa mennä ensi vuoden puolelle. Ihanaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
  4. Taidanpas napata tästä haasteen ja postailla vielä tämän vuoden aikana :)

    Ihanaa joulun odotusta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa! Nappaa ihmeessä, tosi kiva lukea näitä.

      Poista
  5. Siellä on ihana Kati <3! Valoa ja iloa sinulle ja lämpöä joulunodotukseen!

    VastaaPoista
  6. Ihanaa kuulla sinusta, jotain olen jo blogin riveistä tulkinnut <3 Tunnelmallista joulua, Kati :)

    VastaaPoista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall