lauantai 15. lokakuuta 2016

Vintage laukku


Ihanaa lauantaiaamua! Tämä viikko on ollut pitkä, mutta se onneksi huipentuu pieneen minilomaan. En siis valita. Lapsilla alkoi syysloma ja me miehen kanssakin lomailemme muutaman päivän. Ihan kiva juttu näin keskellä kiireistä syksyä. 


Pian on taas juhlakausi käsillä. Joku painaa nappia kauppakeskuksessa ja joululaulut alkavat soimaan. Toivottavasti ei ihan vielä, sillä ehtiihän niitä. Mikä siinä muuten on, että joka joulu ainakin minä tuskailen saman ongelman äärellä; ei ole mitään juhlatamineita, ei ole mitään päälle pantavaa. Juhlatamineiden kaveriksi on kiva napata mukaan nätti laukku. Tämän ihanuuden löysin vanhantavaran kaupasta. Ihanan vanhan juhlalaukun. Se on niin ajaton ja tyylikäs, että uskon sen olevan minulla käytössä vielä vuosien päästäkin. 



Eilen oli varmasti blogimaailman kermalla kauniit laukut käsissään kun juhlittiin Blog Awardseja. Minäkin sain kutsun, en tosin bloggaajana, vaan työn kautta. Olen vaan niin huono lähtemään tuollaisiin kinkereihin, vaikka olisihan minulla ollut siihen sopiva laukkukin tällä kertaa valmiina. Panin muuten merkille, että monet voittajat olivat tänä vuonna pitkän linjan bloggaajia, kuten yli 10 vuotta blogannut Pupulandian Jenni. Kivaa, että pitkästä työstä palkitaan ja muutenkin Jenni on mielestäni aivan mahtava eli hän todella ansaitsee pystinsä! Onnea kaikille voittajille!

Hei mutta eikös olekin ihana laukkulöytö, vai mitä? Minä lähden tästä nyt minilomailemaan! Kivaa viikonloppua kaikille!

I found this lovely vintage bag at an antique shop. I love it and I think I will keep it for many many years to come! Now I'm off on a mini break with the family!

Love, Kati

6 kommenttia

  1. Ihana laukku ja miten kauniit kuvat!<3 Olen kokeillut ystäväni silmälaseja, jotka näyttävät kovasti samalta kuin nuo kuvissa vilahtavat. Ne sopivat mulle todella hyvin!:) Pitäisi varata optikko, tällä hetkellä käytän ihan vain markettilaseja, mutta ilman en enää tule toimeen.:P
    Ihanaa lomasta teille!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Taina! Nuo minun silmälaisini ovat uudet. Hankin samalla kahdet ja voi olla, että postailen niistä vielä jossain vaiheessa. Jos haluat käydä tsekkaamassa, ne ovat Specsaversiltä Twiggy-mallistoa. Olen saanut niistä hurjasti kehuja! Niin ja ekat kaksitehot, ei oo helppoa tää vanheneminen... :)

      Poista
  2. Kertakaikkisen ihana laukku! <3
    Mukavaa lomaa <3

    VastaaPoista
  3. Hih..itsekin olen hyvin huono lähtemään mihinkään kinkereihin.
    kaunis laukku, muistuttaa itselläni olevaa jo pari vuosikymmentä minua palvellutta veskaa...
    nautinnollista lomaa!

    VastaaPoista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall