lauantai 24. syyskuuta 2016

Talolääkärin maksaruohot

sisustusblogi

Ihanaa lauantaiaamua! Miten yksi viikko voi olla niin kamala ja toinen taas niin paljon kivempi? Eilen totesin SnapChatissä perjantaifiiliksissä, että viikko on ollut kiva ja tunnelmat viikonlopun alkuun aivan mainiot. Aiemmin tällä viikolla pohdin täällä blogissa oman asenteen vaikutuksia omaan mielenlaatuun. Näyttää oikeasti siltä, että vain keskittymällä omaan asenteeseen olen saanut fiilikset käännettyä positiiviselle moodille ilman, että on tapahtunut mitään kummallista. Mahtavaa huomata tuollainen muutos! Postauksen tuosta aiheesta voit lukea täältä.

sisustusblogi

Viikon positiivisimpana asiana pidän sitä, että bloggaamisinto taitaa olla tekemässä paluuta. Olen monina päivinä havahtunut ajatuksiini postausaiheista ja kuvaamiskohteista. Ja näköjään bloggaaminen on vaikuttanut myös omiini fiiliksiini positiivisesti, sillä ajatusten kirjaaminen tänne blogiin on auttanut minua parantamaan omia tunnelmia. Ne jotka minut tuntevat, tietävät, että olen peruspositiivinen ja iloinen ihminen. Samalla olen tiedostanut, että omien tunteideni vuoristoradan ylä- ja alamäet ovat minulla jyrkempiä kuin monilla muilla. Olemme kaikki niin erilaisia ja hyvä niin, mutta tiedostamalla oman tempperamentin erityispiirteet voimme ehkä ohjata omia tunteitamme jonkun verran ja välillä vähän loiventaa niitä ylä- ja alamäkiä.

sisustusblogi

Iloa ja onnea minulle tuovat myös meidän oman pihan maksaruohot, joita on ollut kiva napsia maljakkoon tänne sisällekin. Tuo maljakko on House Doctorin mallistosta ja se tuli hankittua Herttanen Design ja Deli:stä tannoisella Loviisan vierailulla. Ihana pieni ja moderni maljakko, jossa on pientä luksusta kultaisten raitojen kera!

sisustusblogi

Yksi ihana asia tältä viikolta on muuten eräs aika pieni työjuttu, josta innostuin ihan hykerryksiin asti! Kivaa kun saa toteuttaa omia ideoita ja nähdä niiden toteutuksen jälkeen hyviä tuloksia!

Mikä sinua on ilahduttanut tällä viikolla?

Mahtavaa viikonloppua ystävät!

I got a new vase and the flower is from our own garden. I'm so happy to be able to take flowers from our garden, finally!

Love, Kati

Tervetuloa seuraamaan minua myös Instagramissa, Facebookissa ja SnapChatissa.

14 kommenttia

  1. Itseä ilahdutti se, että uskalsin mennä sinne lavalle ja enkä edes kaatunut. :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Tällä viikolla on tuonut iloa omat lapset, oma ukkeli ja hyvä yleisfiilis töissä.
    Ihanaa viikonloppua Kati <3

    VastaaPoista
  3. Maksaruohot näyttävät tosi kauniilta tuossa ihanassa maljakossa.
    Mulla oli viime viikko tosi raskas ja täynnä kaikenlaista ikävää, välillä tuntui, että huh huh, miten tässä selvitään!
    Nyt kuitenkin elämä taas hymyilee ja asiat ovat helpottaneet, siitä iloitsin tänään:)

    Ihanaa viikonlopun jatkoa sulle Kati <3

    VastaaPoista
  4. Tällä viikolla minua on ilahduttanut ulkona ihanat ruskan värit! Vaahtera pihalla on jo melkoisessa väriloistossaan!
    Mukavaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa! Mun vaahterat on vielä pikkuruisia, mutta olen ihaillut muiden ihania puita ja niiden väriloistoa!

      Poista
  5. Minua ilahdutti kauniit aurinkoiset aamut tällä viikolla, ja mielenkiintoisen projektin eteenpäin saaminen - pienistä jutuista saa paljon energiaa pimenevään syksyyn! ❤ Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Ihanat kukkakuvat Kati!<3 Olen ilahtunut tällä viikolla mm. Kukkailotteluun osallistujista.;D Muuten iloa on tuonut syysluonto, omat lapset ja mies, lapset koulussa, ihanat työkaverit...lista on aika pitkä!:D
    Leppoisaa sunnuntaita!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mikäs siinä, sillä kukkailoittelu on niin kiva idea! Hyvä Taina!

      Poista
  7. Ystävät ovat ilahduttaneet minua tällä viikolla ja se, että hoppuaikojen keskellä olen tällä viikolla vihdoin saanut niskaotteen kalenteristani ja aikaa on jäänyt jo hiukan muullekin kuin kaiken perässä juoksemiselle. Ja samaan olen keskittynyt kuin sinäkin, eli oman asenteeseen. Sillä on valtava voima. Kauniita kuvia sinulla taas. Hyvää mieltä alkavaan viikkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä paljon on itsestä kiinni, niin se vaan on. :)

      Poista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall