torstai 25. elokuuta 2016

Kuka sinä olet?


On yksi asia, josta kaikki bloggaajat ovat samaa mieltä; lukijat ovat blogin tärkein asia. Niin siis te. Kaikki ne kommentit ja vuorovaikutus, joka täällä blogistanissa tapahtuu, on teistä kiinni ja siitä tämä koko homma saa voimaa. 

Nämä ruusut ovat teille kaikille ihanille lukijoille! 


Sain kesällä sähköpostiin maailman ihanimman blogipalautteen. Huomasin siitä, että palautteen kirjoittanut lukija saa iloa tästä blogista. Toivon, että te kaikki saatte. Ihan yhtä paljon kuin minäkin. 

Minusta olisi kivat tutustua teihin kaikkiin vähän paremmin ja siksi haluaisinkin nyt, että kertoisitte jotain pientä itsestänne tuolla kommenttiboksissa. Ihan mitä vaan. Niin kuin nuoriso sanoisi; jotain randomia.

Voitte halutessanne kirjoittaa pitkänkin tarinan tai vain vaikka jonkun asian, josta pidätte tai joku juttu mitä harrastatte tai jokin, josta unelmoitte. Ihan mitä vaan. Pitkästi, lyhyesti, miten haluatte.

Muutama juttu minusta;

- Tykkään leipomisesta ja ihan liikaa muutenkin kaikesta makeasta

- Minulla on maailman söpöin koira

- Olen laiska ajelemaan säärikarvoja erityisesti talvisin

- Unelmoin ihanista lomamatkoista, ihan joka päivä!

- Olen onneton puutarhuri

- Haluaisin kirjoittaa kirjan

Nyt on siis teidän vuoronne! Laittakaahan random asioita itsestänne tulemaan tuonne kommenttiboksiin! Kiva tutustua teihin vähän paremmin!

Some random facts about me: I have the cutest dog in the world, I am lazy at shaving my legs, I dream about dream holidays every day, I suck at gardening, I love baking and all things sweet! I dream about writing a book. Please leave a random fact about you in the comment box.

Love, Kati

24 kommenttia

  1. Hei Kati! Olen Tuija, nainen parhaassa iässä. Bloggaamisen myötä olen löytänyt elämääni valtavasti ihania uusia tuttavuuksia ja kokemuksia. Vastaa helposti: Joo ja sen myötä olen päätynyt moniin kivoihin kohtaamisiin. Kesäaikaan olen hävettävän vähän kommentoinut ja lukenutkin muiden blogeja. Lepäsin ja latasin pattereitani. Rakastan kodin laittamista ja kaikkea kaunista. Valokuvaaminen on intohimoni, joka vie minut seuraavaksi unelmamatkalle. Olen onnekas ja blogini tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä ja iloa lukijoilleni. Sinun kuvasi ihastuttavat ja tämä postauksesi innosti! Saanko matkia ja kopioida idean? Keeron tietysti, mistä inspiroiduin. :) Tuija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuija! Ja ihanaa tutustua sinuun. Ihanaa, jos sait postauksesta inspiraation ja toki saat käyttää idean omassa blogissasi! Sama muuten minulla että kesän aikana kävin kyllä vaihtelevan usein muiden blogeissa, mutten ehkä kommentoinut yhtä ahkeraan kuin muulloin. Syksyn myötä varmaan tuokin korjaantuu.

      Poista
  2. Olen Outi ja mielestäni sun ystävä. Olen bloggaja ja mun sekametelisoppani on Outi's life. Rakastan huulipunia, tuunaamista ja ruokaa. Minulla on monikulttuurinen perhe. Perheeseeni kuuluu Marokkolainen mieheni, 18v tyttäreni ja 13v poikani. Olen ammatiltani lähihoitaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Outi, mielestäni sinäkin olet minun ystäväni,joten meillä varmaan menee aika hyvin! :) Ja molemmat rakastetaan huulipunia, joten silläkin saralla menee hyvin, eikös? Olet ihana!

      Poista
  3. Olen Laura Vihdistä! Asun ihanassa maaseutumaisessa kirkonkylässä ja tarvitsen lähelleni vettä sen kaikissa muodoissa. Rakastan harmoniaa ja tasapainoa - päädyn etsimään niitä kaikilta elämänalueilta. Rakastan myös puhdasta kotimaista ruokaa ja nautin kokkaamisesta. Kun olen stressaantunut, laitan kädet taikinaan. Haaveilen mielelläni ja uppoudun usein kuulokkeiden taakse kuuntelemaan musiikkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua Laura, mutta minustakin leipominen on aika rentouttavaa. Ja harmoniaa ja tasapainoa ei ole koskaan liikaa. Mäkin rakastan vettä ja koska olen Turusta kotoisin, on ollut vaikea välillä asua täällä peltojen keskellä, mutta siihenkin vähän niin kuin tottuu. Merta ei kuitenkaan voita mikään.

      Poista
  4. Katja täällä :) Olen hereillä nyt, vaikka pitäisi nukkua jo. Oikea ranteeni on kipeä - liikaa ehkä somea ja huonoa sometteluasentoa :D Odotan perjantain karkkipäivää. Suunnittelen meneväni kokeilemaan tankotanssia, kun sellainen ihanuus tänne tuppukylään tulee tai siis alkaa. Meillä on koiranpentu, plottinajokoira - söpö kuin mikä, ihan vauva mutta järki sen kanssa myös menee. Kirjan kirjoittaminen täälläkin suuri haave :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiih, koiranpentu on ihana ja kyllä ne koirat vähän sellaisia vauvoja ovat, ainakin meidän Bea. Liika some on välillä minunkin vitsaukseni. Aiheuttaa päänsärkyä ja silmien siristelyä. Mä nukun yleensä kuin tukki ja pitkiä yöunia. Mieheni muistaa siitä kyllä kuittaillakin. :)

      Poista
  5. Heiii :) Mäkin haluan kirjoittaa kirjan :))

    VastaaPoista
  6. Oon Marja-Terttu ruusuntuhkaa blogista. Oon sellainen "askartelunarkomaani", en voi olla juuri koskaan etten jotakin käsillä tekisi.
    Ja vaikka askartelenkin, niin teen myös kotityöt, tosin siivoaminen on vähän kuin "myrkkyä", mutta tehtävä sekin on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuh, siivoaminen on ei-kivaa. Kaikenlainen touhuaminen on mukavaa, kunhan se on vapaaehtoista. Mä innostun aina välillä kutomaan ja niitä keskeneräisiä neuleita on aika monta. Mutta käsillä tekeminen on rentouttavaa ja siitä tulee hyvä mieli. Ihanaa kun kerroit itsestäsi!

      Poista
  7. Hei vaan, olen Tuija :) Ikää on lähemmäs 50 kuin 40. Kirjoittelen blogia kaikesta kotiin ja mökkeilyyn vähänkin liittyvästä. Perheessä mies, 10 v tyttö, koira ja kissa. Kaksi täysi-ikäistä lasta asuvat muualla.

    Suurin haaveeni on tällä hetkellä löytää työ. Yhdeksän kuukauden työttömyys alkaa vähän jo ahdistamaan. Toinen suuri haaveemme on päästä asumaan Espanjaan, edes hetkeksi.

    Tervetuloa vierailulle Satulinnaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon sinulel Tuija oikein paljon tsemppiä työnhakuun, sillä se ei ole nykypäivänä helppoa! Uskon, että löydät jotain jo piankin! Minäkin voisian haluta muuttaa Espanjaan tai vaikka jonnekin muuallekin ulkomaille. Asuin nuorena seitsemän vuotta Britanniassa ja nyt olen ollut aloillani pian parikymmentä vuotta. Menojalkaa alkaa taas vipattamaan. Tulen ehdottomasti vierailulle, kiitos kutsusta!

      Poista
  8. Katja täältä Pirkanmaalta moi, rakastan kauniita kuvia ja välillä suuntaan kilpa-autoa tallissa miehen kanssa. Jojo laihduttaja vuodesta toiseen joka rakastaa hyvää ruokaa ja ystävien kestitsemistä. Meilläkin on koira, varsinainen sähkösaapas terrieri. Tykkään lukea älyttömästi sun blogia ja tämä postaus on erityisen hieno ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Katja! Kiitos kauniista sanoistasi! Täällä toinen jojo-laihduttaja. Välillä yritän unohtaa jatkuvan laihduttamisen ja painontarkkailun, etten tulisi hulluksi. Tasapaino on tärkeää ja myös henkinen tasapaino. Jos koko ajan murehtii painoa, minulla ainakin alkaa päästä viiraamaan. Hyvä ruoka ja ystävät ovat elämän suola ja sitä ei ole koskaan liikaa!

      Poista
  9. Hei Kati, Olen Satu ja asun tällähetkellä Päijät-Hämeessä. Olen aika tuore bloggaaja ja opin uusia juttuja kokoajan, mikä on ihanaa! Olen totaalinen esteetikko, eli rakastan kaikkea kaunista ja kauneuttahan on kaikkialla, kamera kuuluu vakoivarustukseeni.
    Haaveni vaihtuvat päivittäin, mutta suurin haaveeni/toiveeni on että lapseni pärjäävät tässä 'hullussa' maailmassa. Rakastan leipomista ja kokkailua. Käsityöt rentouttaa! Muuntaudun tarvittaessa kameleontin lailla metsurinvaatteista ja remppahaalareista iltapukuun ja piikkikorkoihin.Olen liikunta-addikti ja pyöräilen työmatkani kesät talvet.
    Lapseni rakastavat kertoa minulle Blondi-vitsejä. Minulla on kaksi maailman energisintä koiraa ja maailman hassuin kani. Perheeni on minulle kaikkein rakkain <3
    Kiitos Kati kivasta blogistasi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MInullakin on sama haave, että lapset pärjäisivät. Perhe on minullekin maailman tärkein asia ja murehdin välillä liikaakin lasten pärjäämistä. Toistaiseksi kaikki on hyvin. Toivon, että he olisivat onnellisia, muuta ei tarvita. Sinulle toivon intoa bloggaamiseen. Tämä on kiva harrastus ja tätä kautta olen tavannut monia kivoja ihmisiä. Kivaa, jos olet innostunut!

      Poista
  10. Hei blogikollegani 40+ :) Minullakin on maailman ihanin ja söpöin koira, joka liikkuu kanssasi melkein kaikkialla. Bloggaamisen lisäksi pidän sisustamisesta, designistä, matkustamisesta, hyvästä ruuasta ja kengistä nyt muutamia juttuja mainitakseni. Innostun helposti asioita ja olen melkoinen ikiliikkuja. Nauran hohottamalla koska sisälläni asuu paljon hohotusta. Yritän löytää asioita aina ne positiiviset puolet ja tsempata muita. Mottoni on "Elämä on tässä ja nyt." ja "Ei sitku elämää vaan nytku." :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, täällä on toinen hohottaja-hytkyjä-nauraja! Elämässä on paljon naurettavia asioita, joten hohotetaan me muidenkin puolesta! Olet kyllä ihana tsemppari ja aina niin positiivinen kun usein käyt täällä minunkin blogissani kommentoimassa, kiitos siitä! <3

      Poista
  11. Heippa, Kaisa täällä ihan eka kertaa löysi tänne luoksesi. Lapista kotoisin, intohimoni, kotoilu, leivonta, käsityöt ja kauniit asiat ja kauniit kuvat. Nyt jatkan blogiisi tutustumista ja tulen varmasti säännöllisesti kyläilemään. Kivaa alkavaa viikkoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämpimästi tervetuloa Kaisa! Toivon, että blogini tuottaa sinulle iloa ja inspiraatiota pitkään! <3

      Poista
  12. Taina tässä moi!:D Vanha blogiystäväsi sanoisin.<3
    Äiti kahdelle pojalle, vaimo rakkaalle miehelle, neljäsluokkalaisten opettaja tänä vuonna.:) Iloinen, energinen, hieman suurpiirteinen luonteeltani, pitkäpinnainen...
    Rakastan myös matkustamista, ja jos olisin varakas, mulla olisi aina uusi matka varattuna, kun edellinen on takana. Haaveilen jälleen rakentamisesta, tällä kertaa järvenrantaan, jossa voisi ihailla luonnon maalaamia tauluja vuodesta toiseen kyllästymättä. Miehen suostuttelu on vielä kesken.;)
    Sisustuskärpänen puraisi jo vuosia sitten, ja se olikin hyvä syy aloittaa bloggaaminen reilu kolme vuotta sitten. Ja sun kanssa on taidettu "tuntea" melkein siitä asti, kun sinä aloitit bloggaamisen..vuotta myöhemmin?:)

    VastaaPoista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall