perjantai 4. maaliskuuta 2016

Villitys


Onkohan minuun iskenyt joku neljänkympin villitys? Tai aikainen viidenkympin villitys? Villityksen villiinnyttämänä perjantaikukkien sijaan ostin tänään perjantaikynsilakat. Nämä lakat ovat ihanan sävyisiä ja sopivat hyvin tämän kevään väreihin. IsaDora on muuten aivan mahtava meikkimerkki. Se on kohtuuhintainen ja laadukas. Tykkään erityisesti IsaDoran huulipunista ja nämä kynsilakatkin vaikuttavat hyviltä. Niissä on leveä harja, joka helpottaa lakan levittämistä tasaisesti ja mikä parasta, ne kuivuvat nopeasti!


Olen kyllästyttänyt työkaverit tällä viikolla iänikuisilla höpötyksillä leteistä ja meikeistä ja YouTuben tutorialeista. Löysin vähän aikaa sitten pari ihanaa amerikkalaista tubettajaa/bloggaajaa, jotka näyttävät mallia kaunistautumiseen. Olen nyt jäänyt aivan koukkuun heidän tekemiinsä lettivideoihin ja meikkitutoriaaleihin. Nyt sitten tylsistytän teidätkin tällä aiheella tai sitten käy päinvastoin ja jäätte koukkuun, niin kuin minäkin.


Kuten tiedätte, minulla on tällä hetkellä aika lyhyt polkkatukka. Se on niin lyhyt, etten saa edes ponnaria. Lisäksi minulla on todella ohut tukka eli mitään jättikampauksia ei siitä saa. Kuitenkin onnistuin Abbyn (www.twistmepretty.com) ohjeiden avulla oppimaan tekemään tähän minitukkaan pienen lettikampauksen. Ostin Glitteristä silikonikumppareita ja H&M:stä kultaiset nahkajäljitelmäkukkanipsut, joilla niputin tukan niskaan. Tulihan siitä jonkinlainen! Tässä www.twistmepretty.com:in Abbyn lettitutorial teillekin ihailtavaksi ja ihmeteltäväksi. Hänellä on myös oma Youtube-kanva, joten videoita on tosi paljon.



Näitä lettitutorialeja katsoessa minulle tuli taas himo saada edes vähän piedempi tukka. Ja ei kun kasvattamaan!


Tällaisia perjantaitunnelmia tänään. Vinkatkaahan alle mitä videoita te katsotte Youtubesta!

Ihanaa viikonloppua!

I'm hooked on these braid tutorials that I found on YouTube. Please let me know any channels that you like to watch!

Love, Kati



18 kommenttia

  1. Hurmaavan marjaisat kevätsävyt lakoissa!
    Ja letti toimii kivoilla kukkasilla ihanasti!

    Leppoisaa viikonvaihdetta täältä kukkivien mantelipuiden alta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kehuista. Ja oikein ihanaa sunnuntaita sinne mantelipuiden alle!

      Poista
  2. Heh, mulla puutui kädet jo pelkästä katselusta!;D Kauhean helponnäköistä!
    Mulla on kun on ollut pitkät hiukset aikaajoin, niin enpä mä niille jaksa tehdä silloin kivoja kampauksia, kun sellaisia saisi aikaan. Vaintoehdot on yleensä ponnarilla tai auki. Niinpä tykkäänkin hirmuisesti tästä melko lyhyestä mallista, jossa on napakka leikkaus. Ei tarvitse tehdä mitään, jos ei ehdi/jaksa/halua. Musta on tullut laiska laittautuja. Kynnet ajattelin lakata tänään!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen sellainen ajoittaislaittautuja. Saan sellaisia laittautumispuuskoja ja sitten taas välillä laiskottaa. Kevät ehkä innostaa vähän laittautumaan ja hankkimaan jotain uutta kaappiin tai päälle. :)

      Poista
  3. Heh, olenpa minäkin joskus hankkinut perjantaikynsilakan :D
    Ihastuin silloin essien lakkoihin, sillä nyt sama lakka on ollut varmaan kuukauden, eikä ole kärsinyt pätkääkään treenikengistä ja kuorintasukista. Suositteluni :)
    ps. ihan huippu letti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Essien lakat ovat mielestäni hyviä ja kuivuvat ehkä pikkuisen nopeammin kuin esim. Opit, jotka ovat myös hyviä. Nämä Isadorat tuntuvat aika kestäviltä ja levittyvät nopeasti ja kuivuvat kolmessa minuutissa.

      Poista
  4. Aivan ihana tuo lettikampaus, hienosti onnistui!
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei se ole helppoa tähän nysätukkaan tehdä, mutta jotai kuitenkin. Mukavaa sunnuntaita!

      Poista
  5. Hienon lettikampauksen olet tehnyt!
    Täälläkin hiusten kasvattaminen mielessä...tai no niin se on aina, että innostun ja sitten kyllästyn kasvattamaan hiuksia. Olen myös katsellut noita videoita ja entisenä kampaajana olen niistä saanut monta uutta vinkkiä. Nyt haluaisin laittaa hiuksiini vaaleita raitoja. Saas nähdä miten käy. Mukavaa viikonloppua sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen myös hiusjojoilija eli kun on lyhyempi, haluan pitkän ja sitten kun pitkä on hankala saada siistiksi niin sitten kaipaan lyhyttä, jojoilua siis...

      Poista
  6. Hieno letti!
    Minä olen yrittänyt tehdä vaikka minkälaista lettiä mutta kädet ei vaan riitä ;)
    Kivaa viikonloppua♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuollaiset letit vaatii harjoittelua ja käsiä. Tykkään katsoa kun tekeminen näyttää niin helpolta. :)

      Poista
  7. Kiitos videovinkistä. Itsekin olen aivan koukussa YouTuben meikkitutoriaaleihin, ja tämä lettivideo onkin kivaa vaihtelua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun on joku muukin kun on hurahtanut näihin! Meikkitutorialit ovat myös minun mieleeni. :)

      Poista
  8. Kiva lettikampaus :) Minulla on hiuksia mistä tehdä noita lettejä mutta kädet eivät taivu tai riitä. Olen kokeillut mutta näyttävät aina ihan harakanpesiltä. Ihana värisiä kynsilakkoja. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, ole onnellinen kun on paljon tukkaa, siitähän saa vaikka mitä ja aina näyttää hyvältä. TOista se on tällaisen hiirenhännän kanssa....Kivaa sunnuntaita!

      Poista
  9. Minäkin olen hurahtanut kynsilakkoihin! Ihanat sävyt shoppailit ja mikä letti! En ole koskaan osannut tehdä lettejä ja nyt pitäisi kyllä ryhdistäytyä, jotta neidille saisi jotain värkättyä. Itsellä kun tuota tukkaa ei ole letiksi asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NOita tutorialeja on YouTube täynnä. Meillä on tyttärellä nätti paksu ja pitkä tukka, mutta harvoin antaa minun laittaa siihen mitään kun on niin tarkka tyylistään.

      Poista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall