torstai 25. helmikuuta 2016

Ihan nakuna


Terveiset täältä sohvan pohjalta! Minä vietän muutamaa talvilomapäivää lasten kanssa ja olenkin ottanut todella relasti. Eilen pääsin aloittamaan loman rentouttavalla hermoratahieronnalla, josta kerron teille myöhemmin lisää. Aivan täydellistä! Nyt minulla on ollut aikaa taas pohtia niin sisustuksia kuin päällepantaviakin, joten ajattelin teillekin postailla vähän juttua tämän hetken suosikkijutuista. Ja pelko pois, en nyt lähde tällä kertaa nakuilemaan täällä blogissa, vaikka ehkä joku teistä saattoi niin otsikon peruseella luulla.

Yksi tämän hetken lempiväreistäni nimittäin on nude eli suomeksi sen voisi ehkä kääntää naku. Se on vähän niin kuin ihon väri. Sitä näkyy nyt paljon vaatteissa ja myös sisustuksessa. Itselläni on haaveena uudet nudet avokkaat ja ehkä joku nude laukkukin. Tuo kuvassa oleva nude pitkä villatakki on ihana! 


Yllä olevassa kuvassa on kylppäriin valittu nudet kaakelit ja mielestäni ne ovat oikein kauniit. Nude sopii ihanasti yhteen myös tällä hetkellä niin trendikkään kuparin tai kullan kaverina. Ne tuovat toisistaan kaikki parhaat puolet esiin.


Omalla ostoslistalla tänä keväänä on nudet avokkaat. Minulla on ollut sellaiset, mutta ne ovat ihan kamalassa kunnossa jo, joten kevääksi haluaisin kyllä uudet. Minulla on yhdet nudet korkkarit, mutta ne ovat vähän liian pienet ja siksi epämukavat ja tytär on vähän niin kuin ominut ne, joten sellaisetkin voisi olla kivat. Matalat avokkaat tai balleriinat ovat kyllä ykkösvaihtoehto, koska tiedän käyttäväni niitä todella paljon! Nudet kengät ovat muuten siitä kivat, että ne sopivat hyvin niin farkkujen, mustien housujen ja hameidenkin kanssa. Hameiden kanssa niistä on se etu, että ne antavat jaloille vähän lisää pituutta ja näin tällainen lyhytsäärinenkin näyttää hameen kanssa paremmalta.  Alla olevassa kuvassa Kim Kardashian näyttää mallia.







Ja helppo tapa aloittaa nakuilu, on maalata kynnet nude-lakalla. Minun kaapistani löytyi seuraavat nudet lakat; OPIn Bubble bath, Essien lakka nro 23 ja Lumene Gel Effect On the Beach Rantaniitty. Paras näistä minun mielestäni on Essien lakka, koska se on peittävä ja pysyvä. Opin lakka on kaikkein nudein, eli siinä on vähiten väriä, mutta jos haluaa peittävyyttä, kerroksia pitää laittaa vähintään kolme.

Tällaista nakuilua tänään. Oletteko innostuneet nudesävyistä ja jos niin mitkä olisivat mieluisimmat nudensävyiset hankinnat?

Mukavaa viikonjatkoa!

I'm in love with all things nude, except for my own body, of course, but as a coulour. I think it's tres chique!

Love, Kati

Photos borrowed from:

revistacasaejardim.globo.com
http://www.stylishwife.com/2015/09/stylish-chic-long-cardigan-outfits-for-ladies.html
https://fi.pinterest.com/shoptherage/
https://fi.pinterest.com/Lyst/
bonadrag.com 
outfitidentifier.com

23 kommenttia

  1. Kyllähän se nude hyvältä näyttää - varsinkin yhdistelmissä :)

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään kynsinakuilusta ja kenkä-/laukkunakuilusta :)
    Ihanaa torstaita Kati!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi! Kynsinakuilu ja kenkänakuilu on minunkin mieleeni :)

      Poista
  3. lähes nude villakangastakki mulla on jo, mutta noi ballerinat on ihan must! Ei tuo laukkukaan ruma ole:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans haluun laukun ja kengät ja tuo kuva houkuttaa villatakkiostoksille :)

      Poista
  4. Huolisin kaikki, kuulostaako hullulta, no mutta minkäs teet kun noin ihanat kuvat tänne laitoit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mut mkin haluun nuo kaikki et ei yhtään hullua! :)

      Poista
  5. Tykkään nudesta, kenkiä minäkin himoitsen ;)

    VastaaPoista
  6. Mäkin voisin joskus kokeilla nakuilua tämän värikylläisyyden sijasta :)

    VastaaPoista
  7. Tämän värimaailma saa minut ihan hulluksi :)

    Nude kuuluu kevääseen. Tänään kanssa surffailin etsien nudeinspiraatiota.
    Olen ensi viikolla isolla kirkolla ja nyt pitää löytää jotain nudea vaatekaappiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis sama täällä, ihana nude värimaailma <3

      Poista
  8. Nude on vaan niin ihana. Täällä muuten toinen rentouttavan käsittely saanut, on vähän korjailtu jäseniä :)

    VastaaPoista
  9. Kyllä kiitos, ensimmäisen asun voisin ottaa kokonaisuudessaan. Nudet kynnet juu, sitten kun on vähän väriä pinnassa. Aurinkoista sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä hankin tuollaisen mudan värisen lakan ja kynnet ovat kivat! Mä kans tykkään ekasta kuvasta! :)

      Poista
  10. Nude on ihana väri! Ja sopii kevääseen...
    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  11. No, juuri noita kynsilakkasuosituksia minä kaipasinkin! Kiitos <3, ne mulle!

    VastaaPoista
  12. Komppaan Tiiaa, myös mulle kävisivät nuo kaikki ☺ Nakuilut on kivoja mutta vaatteissa ainakaan minä en oikein tahdo löytää kaupoista mitään. Tai sitten etsin vääristä paikoista... Mutta siis ihania ovat kaikki!

    VastaaPoista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall