torstai 12. marraskuuta 2015

Kastehelmi sade


Nämä kastehelmi-kynttiläkupit ovat täysin vieneet sydämeni. Olen vakaasti päättänyt, etten osta mitään kynttilälyhtyjä tms. kun minulla on niitä niin paljon. Kuitenkin joskus joku tuote säväyttää niin paljon, ettei sitä kaikista etukäteispäätöksistä huolimatta voi jättää ostamatta. Näin tapahtui tämän sinisävyisen Iittala Kastehelmi -lyhdyn nähdessäni. Tämän värin nimi on sade. Ihana sävy ja ihana nimi! 


Näitä Kastehelmi-lyhtyjä on kiva sekoitella myös pernteisten Kivi-tuikkujen kanssa. Niitä minulla on monia eri sävyisiä ja erityisesti siniset alkavat taas tuntua ajankohtaisilta, joten kaivelen varmaankin niitä kaapista taas käyttöön. 

Mukavaa viikon jatkoa!

I got this new candle holder. The colour is called rain. I love it.

Love, Kati


21 kommenttia

  1. Tykkään myös! Siwassa on juuri sellainen keräilykampanja, josta noita lyhtyjä saa, kun kerää tarpeeksi tarroja. Itselläni on jo kaksi.

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään näistä myös, niin kauniita ♡
    Mukavaa torstaita.

    VastaaPoista
  3. Ovat kyllä kauniita. Itsekin haluaisin, mutta vielä ei ole yhtään tullut hankittua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, kyllähän näitä ehtii hankkia, kaupat on pullollaan kaikkia kynttilähommeleita.

      Poista
  4. Minullekin on muutama kertynyt, ja lisää tekee mieli :D Kauniita ovat, tykkään jopa enemmän tällä hetkellä kuin Kivi-tuikuista.

    VastaaPoista
  5. Minulla ei ole yhtään näitä, mutta ovat kyllä mielettömän kauniit!

    VastaaPoista
  6. Nuo ovat kyllä kauniita. Ollaan muutamana vuonna ostettu niitä joululahjoiksi, nyt voisi olla oma vuoro.

    VastaaPoista
  7. Olen myös niin ihastunut noihin ja oon monta kertaa päättänyt, ettei meille yhtään kynttiläkippoa enää. Noita on vaan niin vaikea vastustaa!

    VastaaPoista
  8. Mäkin tykkään kovin, mutta toistaiseksi en ole yhteenkään Kastehelmeen sortunut.:) Joskus ostan lahjaksi sellaista, mitä himoitsen itselleni, ja näitä olen hieman miettinyt...Yleensä saan siitä saman ilon, kuin jos ostaisin itselle!;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oliskin sulle jouluinen haaste blogissani.:)
      http://mansikkatilanmailla.blogspot.fi/2015/11/lampoisia-muistoja.html

      Poista
    2. Voi kiitos. Vitsit kun edellinenkin on vielä toteuttamatta. Yritän ryhdistäytyä! :)

      Poista
  9. No nyt meitä yhdistää opintojen lisäksi (jotka tosin minulla ovat jo päättyneet) toinenkin asia. Olin aikapäiviä sitten päättänyt samoin: nyt saavat kaikki kynttiläkupit ja muut tunnelmointiin kuuluvat härpäkkeet riittää. Kiikutin käyttämättömästä päästä osan syksyllä kirpputorille ja päätin, että tässä se nyt on. Arsenaali, jonka kanssa eletään.

    Kunnes törmäsin kaupan hyllyllä Kastehelmen kynttilämaljoihin. Vastustelin aikani. Ja no niin, nyt meilläkin on sitten niitä kaksi. Pelkään pahoin, että ne eivät jää ainoiksi.

    Kastehelmissä on jotain järjettömän kaunista. Minulle niistä tulee mieleen lapsuus, vaikka vastaavanlaisia kippoja ei silloin ollutkaan.

    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun isoäidilläni oli Kastehelmi-lautasia, joten minullekin niistä tulee lapsuus mieleen. :)

      Poista
  10. Et ikinä usko mutta itse kerään juuri Siwan Pins-merkkejä saadakseni näitä Iittalan Kastehelmi lyhtyjä. Kahteen Kastehelmeen on jo merkit kerättynä. Samalla kun ostaa ruokaa jne. tulee vähän väkisin niitä merkkejä siinä sivussa.... kätevää :D

    Kuten Rouva Sana olin ensin näitä vastaan koska meilläkin on nurkat täynnä erilaisia lyhtyjä ja kynttilänjalkoja. Sitten näin yhden ihanan blogipostauksen ja PIM tuli fiilis, että näitä olisi kiva olla itselläni.

    Marraskuun pimeyteen ja kaamosaikaan kuuluvat kynttilät - mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall