sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Mustavalkoista olohuoneessa


No nyt on ollut taas flunssapöpöjä liikkeellä! Koko loppuviikon olen kärsinyt ihan kamalasta tunnelipääolosta. Siis selleisesta, jossa pää on kuin tunnelissa. Sen lisäksi on väsyttänyt ihan hirveästi. No nyt jotenkin tuntuu, että tunnelinpäässä on valoa, tai minun päässäni, tai elämässä yleensäkin. Siis suomeksi: taidan olla paranemaan päin.

Puuteripinkki kesälookki sai väistyä olohuoneesta kun musta- ja tummanharmaavalkoiset tyynyt ovat vallaneet tilukset. Tyynyt ovat marimekkoa ja henkkamaukkaa, ihan sulassa sovussa. Vähän kaipailen ehkä syksyn myöten sitten taas niitä minun indigonsinisiä tyynyjäni. Nyt mennään kuitenkin tällä graafisella linjalla vähän aikaa.

Jos olisin tyylikäs, voisi joku kutsua minua tyylilyyliksi, mutta koska en ole, voitte kutsua minua tyynylyyliksi, siis sellaiseksi lyyliksi, joka rakastaa koristetyynyjä. Veikkaan, että meitä tyynylyylejä on muitakin, eli en taida olla yksin. :)

Mukavaa sunnuntaipäivää!

I changed the livingroom cushion covers to grpahic black, grey and white combo. The pink summer look had to go for now. Have a great Sunday!

Love, Kati

P.S: Vielä on pakko hehkuttaa yksi aivan ihana uutinen; ystäväni Mervin blogi Moderni Puutalo on valittu vuoden sisustusblogiksi! Eikä syyttä, sillä Mervillä ja hänen miehellään Petrillä on ihana koti ja niinikään ihana ja hauska blogi. Onnea Mervi ja Petri! :)




14 kommenttia

  1. Aivan ihana tuo tyyny, jossa on valkoiset pallot! Ihana!

    VastaaPoista
  2. Tuota lamppua ihastelin jossain nettikaupassa. Ihqu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taru. Se oli sellainen vähän niin kuin heräteostos. Kun laitoimme sen kattoon, minulla kesti hetken, että lämpenin sille. Nyt kyllä olen tosi tyytyväinen, että sen ostin ja tykkään siitä tosi paljon! :)

      Poista
  3. Tyynylyyli täälläkin ;)
    Töissä melkein kaikki ovat sairastaneet flunssaa, paitsi minä. Toivottavasti se skippasi minut kokonaan.
    Pikaista paranemista<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, eiköhän se tästä jo hiljalleen mene...

      Poista
  4. Tyynylyyli kiittää onnitteluista! :) Teidän olkkarissa näyttää oikein raikkaalta ja kauniilta! Jännä miten suuren muutoksen pienet tyynynpäälliset saavat aikaan. Minä himoitsen parhaillaan tummia ja samettisia tyynyjä, mutta joudun tyytymään vanhoihin vaihtoehtoihin. Tsemppiä alkavaan viikkoon!

    VastaaPoista
  5. Täällä kans erä, joka aamulla heräs, katseli tyynypäällisiä vaihto mielessään.;D Mutt en vielä vaihtanut, katselin vaan.:D
    Hus, hus, pöpöt!!

    VastaaPoista
  6. Tyynylyyli täälläkin :)
    Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  7. Täällä vaihdettiin tänään tyynynpäällisiä harmaiksi. Seuraava vaihto on joulukis. Tämä on vielä halpaa sisustamista!!! :D Toivottavasti olet jo kunnossa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se tästä. Mä varmaan vaihda vielä siniset jossain vaiheessa, tai sitten meillä on tänä vuonna sininen joulu. Muutenkin sininen himottaa ihan hirveästi!

      Poista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall