perjantai 25. syyskuuta 2015

Puuhelmikoru


Te, jotka olette blogiani pitkään seuranneet, olette varmasti panneet merkille, että minä pidän puuhelmistä. Ostin kesällä pienen kasan tuollaisia ihania käsittelemättömiä puuhelmiä, joista tein itselleni ensin pannunalusen ja sitten keksin tehdä niistä myös korun. Tätä korua olen jopa jonkun verran ehtinyt käyttää ja se on sillä tavalla kätevä, että se sopii todella monenlaisiin vaatteisiin. Nauha on Brosten sisususnauhaa, jota olen käyttänyt kotona monessa paikassa. Se on ihanan monipuolista ja vaikkei se halpaa ollut, on rullasta riittänyt moneen.



Ihanaa, tänään on perjantai, joten iloisena toivotan sinulle oikein ihanaa viikonloppua!

Mitä muuten tykkäätte tästä minun väsäämästäni helmikorusta, onko se hitti vai huti?

I made this necklace out of wooden beads. What do you think? Any good? Have a great weekend!

Love, Kati

8 kommenttia

  1. Onpas kaunis koru ja tuo nauha on ihana!
    Mukavaa viikonlloppua ja käyhän osallistumassa arvontaan blogissani!

    VastaaPoista
  2. Todellinen hitti. Koru on kaunis <3
    Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  3. No hitti, vau!! Mistä olet puuhelmet löytänyt? Mulla olis kolme puuhelmi-diy:tä odottamassa, mutta en löydä mistään tarpeeksi isoja helmiä.

    VastaaPoista
  4. Oi kuinka kivat helmet! Olen monessa paikassa hypistellyt tuollaisia puuhelmiä ja miettinyt, mitä niistä voisi tehdä. Tässäpä olisi kiva idea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva, siitä sitten vain askartelemaan. :)

      Poista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall