Valokuvaus on siitä hauska harrastus, että kun inspiraatio iskee, on vain pakko tarttua kameraan ja alkaa räpsimään. Näitä herneitä lähdin kuvaamaan, kun huomasin miten kauniilta ne näyttivät tuossa valkoisessa astiassa. Mieheni kyllä taas ihmetteli moista hanketta ja oikein kysäisi, että mitäpäs se rouva taas puuhaa kesken aamupalatouhujen.


Miehen on ehkä vaikea ymmärtää, että inspiraation iskiessä on vain toimittava! Kyllä ovat kauniita nuo herneet! Ne viestivät kesästä vihreydellään ja makeudellaan. Ja ovathan ne terveellisiäkin. 


Muuten viikko on kulunut vahvasti liikunnan ja töiden parissa. Tällä viikolla olen pysynyt ruokavaliossa kohtuullisen hyvin, vaikka olen pieniä juttuja itselleni sallinut. Joku fitnessmimmi taisi kerran sanoa, että ruoka-asioissa voi välillä vähän lipsua, mutta treenit tehdään aina. Tuo motto sopii minulle hyvin, koska jos lähden liian tiukasti kaikkea koko ajan itseltäni kieltämään, käy siinä yleensä hassusti.

Minulla on tavoitteena neljä saliharjoitusta ja neljä noin tunnin mittaista reipasta lenkkiä viikossa. Kolme salitreeniä on jo tehtynä, mutta tänään salitreenin tilalla on lautakasojen siirtelyä. Kyllä, luitte oikein, me siirretään tänään taas erinäisiä lautakasoja, tällä kertaa toivottavasti viimeisen kerran, sillä suurin osa menee roskalavalle.


Vaikka en ole lautakasojensiirtelyn ystävä, olen tästä projektista iloinen, sillä se tarkoittaa sitä, että teemme pihaa valmiiksi kaivinkonetta varten. Täällä on siis sellainen tilanne, että meidän pihalla vihdoin tapahtuu! Ja jospa täällä meilläpäin alkaisi jossain vaiheessa vihertää muutkin kuin torilta ostetu herneet! Mahtavaa!


Ja vaakakin on minua palkinnut tällä viikolla, kun pääsin muutaman huonomman viikon jälkeen takaisin ruotuun, kilahti vaa'an lukemiksi -5 kg. Hitaasti edetään, mutta en odotakaan mitään nopeita tuloksia, pääasia että suunta on oikea.



Monet teistä ovat varmasti jo lomatunnelmissa, mutta minä paiskin vielä viikon töitä ja sitten alkaa vuoden paras aika! Jeeee!

Ihanaa viikonloppua!

I was really inspired by these lovely peas and had to take my camera out to take some pickies. They're so beautiful. Otherwise this week has been a busy week at work and at the gym. Have a nice weekend!

Love, Kati