Olen kyllä välillä niin tuuliviiri, etten tahdo itsekään pysyä perässä. Olen nyt vajaan viikon katsellut tuota uutta blogin banneria ja päivä päivältä minusta tuntuu enemmän vaan siltä, että se on levoton. Ehkä siis teen siihen vielä pientä fiksausta. Vai mitä mieltä te olette? Onko se levoton?
 


Muutenkin tuli sellainen tunne, että  blogi tarvitsee nyt kaunista sisältöä ja myös minä tarvitsen nyt jotain kaunista katseltavaa. Välillä tuntuu siltä, että kukkakuvia tulee laitettua vähän liian usein ja siksi yritän niitä vähän jopa vältellä, mutta ei sille vaan mitään voi, kun ne ovat niin kauniita. Ja kuten aiemminkin todettu, kukat ovat kiitollinen kuvauskohde kaikkine kauniine yksityiskohtineen, väreineen ja ennen kaikkea siksi, että ne pysyvät paikallaan juuri niin kuin minä kuvaushetkellä haluan.


Ehkä tuo kauneuden kaipuu johtuu myös siitä, että ilma tänään on muistuttanut enemmän syyskuuta kuin toukokuuta ja jotenkin tuollainen harmaa ilma vetää minutkin niin väsyneeseen ja saamattomaan moodiin. Ja totta vie minä olen myös vähän väsynyt. Tämä viikko on tynkäviikko, mutta töissä on ollut niin kiirettä, että tuntuu ihan siltä, kuin olisin tehnyt vähintäänkin kokonaisen viikon. Ihanaa, kun on loppuviikko lomaa! Se tulee nyt enemmän kuin tarpeeseen. Vaikka on tässä vielä puuhaa ennen kuin pääsen lekottelemaan, sillä huomenna meillä on tyttären 13-vuotissynttärit ja leipoa pitäisi oikein urakalla.



Oikein mukavaa helatorstaita teille kaikille kivoille!

I wanted to bring some beauty to the blog as the weather has been really cold and rainy and I'm rather tired from a really busy week at work. May these flowers bring us some joy!

Love, Kati