Minä olen syntynyt kesällä. Liekö se syy, että olen täysin kevät- ja kesäihminen. Talvi on minusta vähän pakkopullaa, vaikka tykkäänkin hiihtää ja lasketella eikä lumikaan oikeastaan minua haittaa. Vai olenkohan sittenkin aurinkoihminen? Sellainen, joka kärsii auringottomuudesta ja tuntee olonsa paremmaksi kun saa auringon kanssa kilpaa hymyillä?  Mene ja tiedä, mutta viime aikojen aurinkoiset kelit ovat olleet balsamia ainakin minun mielelleni.


Aurinkoisena päivän mikään ei ole ihanampaa kuin terassilla kahvittelu.  Vielä pitää kääriytyä toppatakkiin tai vilttiin, mutta kuppi kuumaa aurinkoisella terassilla on mitä parhainta terapiaa.  Kylläpä aurinko tuntuu pitkän ja harmaan talven jälkeen ihanalta, valoisalta ja lämpimältä!  


Odotetaan pääsiäistä, nautitaan keväästä ja hymyillään kilpaa auringon kanssa!

When the snow has melted nothing feels better than a coffee break outside in the sun.  I love the sun! I feel much more alive when the sun is shining. Now it's time to prepare for Easter, enjoy the spring and sunny weather!

Love, Kati


Pieni Lintu - MakroTex challenge