torstai 9. lokakuuta 2014

Hän laittoi laukun naulaan...


Hei taas! Sydämellinen kiitos aktiivisesta kommentoinnista pariin viimeiseen postaukseen.  Ihanaa kun jaksatte kirjoittaa!  

Nyt sitten taas sisustusaihetta.  Minua on pitkään ärsyttänyt se, ettei käsilaukulleni ole oikein ollut hyvää paikkaa.  Se lojuu milloin missäkin lattialla tai riippuu ovenkahvassa.  Joskus se on rutattuna eteisen penkillä kun joku on jo ehinyt istua sen päälle.


Siksi hankin itselleni laukkuja varten pienen naulakon meidän makuuhuoneeseen.  Nyt on laukulle paikka ja ei tarvitse aina miettiä missä sen on tai mihin sen laittaisi kun tulen töistä kotiin.  Naulakko on sen verran iso, että siihen mahtuu myös muutama pikkulaukku, joita tykkään käyttää etenkin viikonloppuisin kun käyn ostoksilla tms.


Missä sinä säilytät käsilaukkuasi?

Loistavaa torstaita!

♥ Kati

------------------------------------------------------------------------------

A bag and a hook

I got a new place to put my bags.  Now my bags stay nicely hanged in our bedroom and I don't always have to be looking for a good place for them

Have a great Thursday!

♥ Kati

12 kommenttia

  1. Kaunis naulakko - ja minulla oli naulakko laukkuja varten vaatekaapissa. Oli - ei ole enää, sillä minä hölmö olin ostanut kovamuovisen naulakon ja eihän ne piikit kestäneet laukkujen painoa. No, olisivat ne itse laukut vielä kestäneet, mutta kun joka laukku on täynnä tavaraa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mulla on kans laukku aina täynnä kamaa ja joskus on läppäriä ja ipädiä ja muuta roinaa niin painaa melkoisesti. Siksi tuo on aika hyvä tuo metallinaulakko.

      Poista
  2. Upea naulakko!
    Minulla on laukut milloin missäkin, nyt taitaa roikkua eteisen naulakossa. Eteisen pöydän alla on vanha laatikko, josta myös löytyy laukkuja. Joku kaunis ja käytännöllinen systeemi olisi kiva ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, joo kyllä se oli minullakin vähän niin, että laukku pyöri missä sattuu ja sitten kun siellä on kaikkea kallista elekrtoniikkaa yms niin en halua että joku istuu päälle tms. Nyt olen kyllä kiltisti joka päivä laittanut tuon laukun sen uuteen naulakkoon. :)

      Poista
  3. Nyt on pakko rehellisesti vastata, että sullottuna eteisen kaappeihin :D. Siellä on laukku poikineen, eikä ollenkaan asiallisesti säilöttynä.
    Mulla kun on tapana käyttää yhtä laukkua siihen asti kunnes se täyttyy kaikesta roinasta ja paperista ja sen jälkeen vaihtaa se seuraavaan ja käyttää sitä taas siihen asti kunnes...
    Ja sitten ne kaikki roinaa ja papereita tursuavat laukut pitää saada pois silmistä, joten ainoa paikka on tunkea ne kaappiin.

    Olispa mullakin noin siisti laukku ja sille noin siisti säilytyspaikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun laukut kans on ihan täynnä roinaa ja paperia. Aina yritän kovasti olla siisti laukun suhteen, muttei se vaan tahdo onnistua.....nyt on tosiaan ainakin säilytyspaikka siisti. :)

      Poista
  4. Tosi hieno tuo naulakko. Mulla on tuossa eteisessä pieni RM:n hopeanvärinen naulakko vain kahdella koukulla siinä minunkin käsilaukkuni roikkuu. Mieheni sanoo aina, kun näkee käsilaukkuni lattialla, etten koskaan rikastu...ei se kyllä yhtään lompsassa tunnu , kun nyt on laukku naulakossa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei oo kyllä lompsan lihotusta näkyvissä, vaikka laukku pääsikin naulaan 😊

      Poista
  5. Ihana idea, täytyy otta itsekin käyttöön, minulla on laukun kanssa nimittäin aina tuo sama ongelma, lojuu missä sattuu! Mistä olet muuten hommat tuon kauniin naulakkosi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin naulakon tuusulalaisesta sisustuskaupasta. Merkki oli muistaakseni Riverdale, jota myydään aika monissa paikoissa 😊

      Poista
  6. Minulla on sama konsti käytössä! Muutama väska taitaa silti lojua lattialla: D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mullakin lojuu vielä lattiallakin ihan tarpeeksi kamaa eikä kaikki kassit mahdu naulakkoon, mutta tuon päivityäisessä käytössä olevan veskan olen sentään joka päivä muistanut siihen ripustaa. 😊

      Poista

Kiitos kun tulit vierailulle blogiini. Jos haluat, voit jättää jäljen vierailustasi vaikka kommentoimalla tätä postausta. Toivon, että viihdyit täällä ja että tulet pian uudestaan!

-Kati

© Villa Valko Lifestyle sisustusblogiMaira Gall